Die Openbaring van Yahshua Christus - Hoofstuk 21

Deur William Finck

Alle vers vertalings geneem uit die Afrikaans 1933/1953 vertaling

“1 EN ek het 'n nuwe hemel en 'n nuwe aarde gesien, want die eerste hemel en die eerste aarde het verbygegaan; en die see was daar nie meer nie.”

Die nuwe hemel en aarde verteenwoordig 'n nuwe organisasie van die volk van God in 'n gereinigde land. Yahweh sê byvoorbeeld in Esegiël 39:12: “ 12 En die huis van Israel sal hulle begrawe om die land te reinig, sewe maande lank.” Die see in profesie verteenwoordig dikwels die groot massa van die wêreld se mense. Hier is die see nie meer nie, dit bestaan nie meer nie. Dit is die betekenis van die gelykenis van die net, gevind in Matteus 13:47-50: “ 47 Verder is die koninkryk van die hemele soos 'n net wat in die see gegooi word en van elke soort bymekaarbring; 48 en as dit vol geword het, trek hulle dit op die strand uit en gaan sit en maak die goeies in bakke bymekaar, maar gooi die slegtes weg. 49 So sal dit wees in die voleinding van die wêreld: die engele sal uitgaan en die slegte mense onder die regverdiges uit afskei 50 en hulle in die vuuroond gooi. Daar sal geween wees en gekners van die tande.” Die see is nie meer nie, dit is nie meer nodig nie, want al die visse is verwyder! Daarom is dit nie dat daar nie meer oseane is nie, maar eerder dat die woord as 'n allegorie gebruik het. Dat die see die massa van die wêreld se volke verteenwoordig, is ook duidelik in Jesaja, by 27:1, waar Yahweh sê “1 IN dié dag [wat van Sy oordeelsdag gepraat het wat ons hier in die Openbaring het] sal die Here met sy harde en groot en sterk swaard besoeking doen oor die Leviátan, die vinnige slang, en oor die Leviátan, die kronkelende slang; en Hy sal die draak doodmaak wat in die groot water is.” Die draak is wêreld-jodedom en al die ander afstammelinge van die slang, in die see van die wêreld se mense. Al hierdie sal in die Poel van Vuur gegooi word. 'n Heeltemal Adamiese wêreld sal inderdaad die hemel wees.

“2 En ek, Johannes, het die heilige stad, die nuwe Jerusalem, sien neerdaal van God uit die hemel, toeberei soos 'n bruid wat vir haar man versier is. 3 En ek het 'n groot stem uit die hemel hoor sê: Kyk, die tabernakel van God is by die mense, en Hy sal by hulle woon, en hulle sal sy volk wees; en God self sal by hulle wees as hulle God. 4 En God sal al die trane van hulle oë afvee, en daar sal geen dood meer wees nie; ook droefheid en geween en moeite sal daar nie meer wees nie, want die eerste dinge het verbygegaan.”

Psalm 118:22 sê: “22 Die steen wat die bouers verwerp het, het 'n hoeksteen geword. 23 Dit het van die Here gekom; dit is wonderbaar in ons oë.” Die bouers was daardie oorspronklike Israeliete wat 'n aardse koning geëis het, en Yahweh as hulle koning op sondige wyse verwerp het. Drie keer word hierdie gedeelte in die Nuwe Testament opgeteken as deur Christus aangehaal. Maar as Hy die hoeksteen is, is daar 'n behoefte aan baie ander klippe om 'n gebou te voltooi, wat die ware tempel van Yahweh is. Daarom vergelyk Petrus Christene – die verstrooide Israeliete aan wie hy skryf – met lewende stene, by 1 Petrus 2: “ 4 Kom na Hom toe, die lewende steen wat deur die mense wel verwerp is, maar by God uitverkore en kosbaar is; 5 en laat julle ook soos lewende stene opbou, tot 'n geestelike huis, 'n heilige priesterdom, om geestelike offers te bring wat aan God welgevallig is deur Jesus Christus. 6 Daarom staan dit ook in die Skrif: Kyk, Ek lê in Sion 'n uitverkore en kosbare hoeksteen, en die wat in Hom glo, sal nooit beskaam word nie.”

Die ware Tabernakel van Yahweh is Yahshua Christus, wat Yahweh God is in die vlees van die Adamiese mens. Levitikus 26 sê: “En Ek sal in jul midde wandel en vir julle 'n God wees, en júlle sal vir My 'n volk wees.” Hy sal dit doen soos Yahshua Christus, in die liggaam van 'n Adamitiese man, en dus, soos Paulus hom in Romeine 8:29 genoem het, "eersgeborene onder baie broeders". Esegiël 37 sê: “ 27 En my tabernakel sal oor hulle wees, en Ek sal vir hulle 'n God wees en hulle vir my 'n volk wees. 28 En die nasies sal weet dat Ek die Here is wat Israel heilig as my heiligdom vir ewig in hulle midde sal wees.” Elke Adamiese mens, dus met die Gees van Yahweh, is gemaak na die gelykenis en beeld van Yahweh. Paulus skryf in Hebreërs, in hoofstuk 12: “ 18 Want julle het nie gekom by 'n tasbare berg nie en 'n brandende vuur en donkerheid en duisternis en storm 19 en basuingeklank en die geluid van woorde waarby die hoorders gesmeek het dat hulle geen woord meer sou toegevoeg word nie — 20 want hulle kon die gebod nie verdra nie: selfs as 'n dier die berg aanraak, moet dit gestenig word of met 'n pyl neergeskiet word. 21 En Moses, so vreeslik was die gesig, het gesê: Ek is verskrik en ek sidder. 22 Maar julle het gekom by die berg Sion en die stad van die lewende God, die hemelse Jerusalem en tienduisende engele, 23 by die feestelike vergadering en die gemeente van eersgeborenes wat in die hemele opgeskrywe is, en by God, die Regter van almal, en by die geeste van die volmaakte regverdiges, 24 en by Jesus, die Middelaar van die nuwe testament, en die bloed van die besprenkeling wat van beter dinge spreek as Abel.”

Die kinders van Israel is dus die hemelse Jerusalem soos Paulus beskryf het, die stad van Yahweh uit die hemel, hulle wat “van bo gebore is”, soos Christus dit in Johannes hoofstuk 3 gestel het. Daarom het Hy ook in die Openbaring 3 gesê. :12: “12 Wie oorwin, Ek sal hom 'n pilaar in die tempel van my God maak, en hy sal daar nooit weer uitgaan nie; en Ek sal op hom die Naam van my God skrywe en die naam van die stad van my God, van die nuwe Jerusalem, wat uit die hemel van my God neerdaal, en my nuwe Naam.” Die liggaam politiek, die volk van Israel, hulle is die stad van God.

“5 En Hy wat op die troon sit, het gesê: Kyk, Ek maak alles nuut. En Hy het aan my gesê: Skryf, want hierdie woorde is waaragtig en betroubaar.” Red die walvisse, red die gevlekte boomuil, red die diere, red die osoonlaag: dit is dwaasheid vir die mens om te dink dat hy – ’n geskape wese – beheer oor hierdie planeet het buite die wil van God. Mense kan nie die skepping van God red nie – Yahweh sal besluit wat Hy bewaar, en wat Hy skep. Die Griekse frase oor nuwe dinge is dalk vertaal met “Kyk, ek sal alle nuwe dinge doen!”, en dit word so vertaal deur Brenton in sy Septuagint in Jesaja 43:19, maar die Grieks is nie presies dieselfde nie soos dit is hier in die Openbaring nie. Die taal laat nie toe dat ou, voorafbestaande dinge nuut gemaak word nie. Dit stel eerder dat dinge wat nie voorheen bestaan het nie, geskep sal word, of dalk gedoen sal word, en moet eerder as ποιέω geïnterpreteer word as om te doen eerder as om te maak. Daar is ook 'n aanhaling van die vroeëre gedeelte deur Paulus, wat 'n ander werkwoord gebruik, by 2 Korintiërs 5:17 waar hy in allegorie sê: " 17 Daarom, as iemand in Christus is, is hy 'n nuwe skepsel; die ou dinge het verbygegaan, kyk, dit het alles nuut geword.”

Die King James-weergawe is onmoontlik, dat alle dinge op een of ander manier nuut word, veral in Paulus se stelling in 2 Korintiërs, aangesien daar net een woord in die onsydige geslag (ἰδοὺ γέγονεν καινά) is wat “nuwe dinge” aandui en daarom kan die woorde nie geskei word nie.

“6 En Hy het vir my gesê: Dit is verby! Ek is die Alfa en die Oméga, die begin en die einde. Aan die dorstige sal Ek gee uit die fontein van die water van die lewe, verniet.”

Die King James-weergawe het die uitroep "Dit is klaar (done)!" Eerder as "Hulle is gemaak!". Die frase kom van 'n enkele Griekse woord, γέγοναν, wat 'n Indikatiewe Volmaakte Aktiewe 3de Persoon Meervoud werkwoord is. Dit kan onmoontlik “dit is” wees, maar net “hulle is” . Dit staaf verder die weergawe in vers 5, "I shall make all new things" en nie, soos die King James Version dit sê, "alles nuut nie". Dit is die Openbaring van Yahshua Christus. Daarom beweer Yahshua Christus dat hy “die Alfa en die Omega” is, soos hy ook in Openbaring 1:8 en 1:11 gehad het. Hierdie aanspraak om eerste en laaste te wees, behoort aan Yahweh God, en Yahweh alleen, soos blyk uit Jesaja 41:4, 44:6 en 48:12: Jesaja 41:4 “ 4 Wie het dit gedoen en tot stand gebring? Hy wat die geslagte roep van die begin af; Ek, die Here, die Eerste, en by die laaste is Ek dieselfde” Jesaja 44:6 “ 6 SO sê die Here, die Koning van Israel en sy Losser, die Here van die leërskare: Ek is die Eerste, en Ek is die Laaste, en buiten My is daar geen God nie” Jesaja 48:12 “ 12 Luister na My, o Jakob, en Israel, wat Ek geroep het, dit is Ek; Ek is die Eerste, ook is Ek die Laaste.”

Daarom is die enigste manier waarop Yahshua Christus kan beweer dat hy die Alfa en die Omega is, die begin en die einde, dat Hy Yahweh God self is, wat Hy natuurlik is, soos dit in Johannes hoofstuk 1 verduidelik word. Die katolieke idee van 'n drie-eenheid, en almal wat die godheid van Christus betwis, is heeltemal verkeerd. Die Woord was by God, God was die Woord, en die Woord het vlees geword en het onder ons gewandel, Hy is Yahshua Christus. Toe Tomas, soos dit in die Evangelie van Johannes opgeteken is, na Christus gekyk het en uitgeroep het “My Here en my God!”, het hy presies geweet wat hy sê.

“7 Hy wat oorwin, sal alles beërwe; en Ek sal vir hom 'n God wees, en hy sal vir My 'n seun wees.”

Die vrou Hanna word opgeteken dat sy in 1 Samuel hoofstuk 2 gesê het: “ 6 Die Here maak dood en maak lewend; Hy laat neerdaal in die doderyk en laat daaruit opkom. 7 Die Here maak arm en maak ryk; Hy verneder, ook verhoog Hy. 8 Hy rig die geringe op uit die stof, uit die ashoop verhef Hy die behoeftige, om hulle te laat sit by die vorste en hulle 'n erestoel te laat beërwe. Want aan die Here behoort die pilare van die aarde, en Hy het die wêreld daarop gevestig. 9 Die voete van sy gunsgenote bewaar Hy, maar die goddelose mense kom om in duisternis; want 'n mens oorwin nie deur krag nie. 10Die wat met die Here twis, word verpletter; oor hulle donder Hy in die hemel; die Here oordeel die eindes van die aarde, en Hy gee sterkte aan sy koning en verhef die horing van sy gesalfde.”

Die oorwinnaars is inderdaad die kinders van Israel. Daarom sê Paulus in sy vergelyking van Jakob en Esau, in Romeine hoofstuk 9: “ 16 So hang dit dan nie af van die een wat wil of van die een wat loop nie, maar van God wat barmhartig is.” Terwyl dit in antwoord op die vraag "word diegene wat bewaar word, maar min?" Yahshua Christus waarsku die apostels, by Lukas 13:24: “ 24 Stry hard om in te gaan deur die nou poort, want baie, sê Ek vir julle, sal probeer om in te gaan en sal nie in staat wees nie.” verduidelik Paulus dit ook in Filippense 2: 14-16: “14 Doen alles sonder murmurering en teëspraak, 15 sodat julle onberispelik en opreg kan wees, kinders van God sonder gebrek te midde van 'n krom en verdraaide geslag onder wie julle skyn soos ligte in die wêreld, 16 deurdat julle die woord van die lewe vashou, my tot 'n roem teen die dag van Christus, dat ek nie verniet geloop of verniet gearbei het nie.”

Die onderhouding van die gebooie van God beteken die onderhouding van die bloedlyn van Israel. Die oorwinnaars is almal van daardie Israeliete wat aan die einde van die eeu oorbly.

“8 Maar wat die vreesagtiges aangaan en die ongelowiges en gruwelikes en moordenaars en hoereerders en towenaars en afgodedienaars en al die leuenaars — hulle deel is in die poel wat brand met vuur en swawel: dit is die tweede dood.”

Hier is al die vyande van Yahweh reeds in die Poel van Vuur gewerp, en almal wat nie in die Boek van die Lewe opgeskryf is nie. Hierdie vers is dus voorbeeldig, dat daar nie een van hierdie oor is nie, en daar sal nie een hiervan in die Koninkryk van God wees nie. Net so het Paulus soortgelyke stellings gemaak, waar hy in 1 Korintiërs hoofstuk 5 geskryf het: “ 9 Ek het julle in my brief geskrywe om nie met hoereerders om te gaan nie —10 dit wil sê, nie die hoereerders van hierdie wêreld of die gierigaards of rowers of afgodedienaars in die algemeen nie, want dan sou julle uit die wêreld moet uitgaan —“ Hoereerders is diegene wat betrokke is by enige soort onwettige seksuele aktiwiteit, waaronder rasvermenging ook val (d.w.s. 1 Korintiërs 10, Judas 7). Die woord dwelmmakers hier is van die Griekse woord φαρμακός, 'n baie interessante woord. Dit beteken letterlik om te verwys na “dispensers” van φάρμακον, wat 'n geneesmiddel of 'n medisyne is. Later het dit 'n term van smaad geword wat gebruik word om iemand aan te dui wat vir 'n versoening geoffer word, waarskynlik in die sin van 'n persoon wat as 'n genesing gebruik word. As jy dit besef, kan mens tot die gevolgtrekking kom dat die enigste geldige medisyne vir die kinders van Israel Yahshua Christus is. Die frase "tweede dood" kan geïnterpreteer word as wat verband hou met die lot van daardie mense wat sonder die Gees van Yahweh is wat Hy aan Adam gegee het: die vreemdelinge en afstammelinge van die geslag van die Slang van Genesis 3, 'n lyn wat baie breër is in omvang as die nageslag van Kain alleen, aangesien die boom van die kennis van goed en kwaad reeds 'n boom was – 'n allegorie vir 'n ras van mense - voordat Adam selfs in die tuin geplaas is, waar dit reeds gevind is. Dit is met verwysing na hierdie kinders van die slang, die gevalle engele, en na die basters dat Judas die frase "twee keer dood" in sy sendbrief by vers 12 gebruik: " 12 Hulle is skandvlekke in julle liefdemaaltye, wat sonder vrees saam fees hou en hulleself voer, waterlose wolke deur winde rondgedrywe, bome in die nasomer, wat sonder vrugte is, twee maal gestorwe, ontworteld; 13 woeste golwe van die see wat hulle eie skandes laat opskuim, dwaalsterre vir wie die donkerheid van die duisternis vir ewig bewaar word.”

“9 EN een van die sewe engele wat die sewe skale gehad het, vol van die sewe laaste plae, het na my gekom en met my gespreek en gesê: Kom hierheen, ek sal jou die bruid toon, die vrou van die Lam. 10En hy het my in die gees weggevoer op 'n groot en hoë berg en my die groot stad getoon, die heilige Jerusalem, wat uit die hemel van God neerdaal; 11en dit het die heerlikheid van God gehad, en sy lig was soos 'n baie kosbare steen, soos die kristalhelder jaspissteen. 12En dit het 'n groot en hoë muur met twaalf poorte gehad, en by die poorte twaalf engele, en name daarop geskrywe, naamlik dié van die twaalf stamme van die kinders van Israel. 13Aan die oostekant was daar drie poorte, aan die noordekant drie poorte, aan die suidekant drie poorte, aan die westekant drie poorte. 14En die muur van die stad het twaalf fondamente gehad, en daarop was die name van die twaalf apostels van die Lam.”

Die name van die twaalf stamme self is die twaalf poorte, want die enigste weg na die Stad van God is om uit een van daardie stamme gebore te word!

“15 En hy wat met my gespreek het, het 'n goue meetroede gehad, om die stad en sy poorte en sy muur te meet. 16 En die stad het vierkantig gelê, en sy lengte was net so groot as sy breedte. En hy het die stad met die meetroede gemeet op duisend-vyfhonderd myl; sy lengte en breedte en hoogte was gelyk. 17 En hy het sy muur gemeet op honderd-vier-en-veertig el, volgens 'n mens se maat, wat die maat van 'n engel is.

18 En die boustof van sy muur was jaspis, en die stad was suiwer goud soos suiwer glas. 19 En die fondamente van die muur van die stad was versierd met allerhande edelgesteentes. Die eerste fondament was jaspis, die tweede saffier, die derde chalcedoon, die vierde smarag; 20 die vyfde sardoniks, die sesde sardius, die sewende chrisoliet, die agtste beril, die negende topaas, die tiende chrísopraas, die elfde hiasint, die twaalfde ametis. 21En die twaalf poorte was twaalf pêrels; elkeen van die poorte was uit een pêrel, en die straat van die stad was suiwer goud soos deurskynende glas.”

Die stad is vierkantig net soos die Tabernakel in die Wildernis vierkantig was, en net soos die blaken in Petrus se beroemde visioen van Handelinge hoofstuk 10 vierkantig was. Die borswapen wat vir die hoëpriester gemaak is, beskryf in Eksodus hoofstuk 28, was ook vierkantig. Dit alles help om aan te dui dat die Koninkryk van Yahweh uitsluitlik vir die kinders van Israel bedoel is, omdat dit gemeet word om slegs by Israel te pas. Net so word die afmeting van die stad, wat twaalfduisend stadies in elke rigting is, ook bereken. Om enige nuuskierigheid te bevredig, was die Griekse stade 606,75 Engelse voet, en daarom is 12 000 stadies baie naby aan 1 379 Engelse myl. Soos dit duidelik gemaak is in vers 2 hierbo, dat die Stad van God 'n allegorie vir die kinders van God is, en so is dit hier dat die beskrywing van die stad uit die hemel neergedaal het, met sy goud en edelstene en 12 poorte , is 'n allegorie vir die mense van die twaalf stamme van Israel, wat die Gees van Yahweh het en wat daarom "van bo gebore" is. Die klippe is dié van die borswapen wat vir die hoëpriester gemaak is, elke klip verteenwoordig ook 'n stam van Israel, waarvoor sien Eksodus 28:17-21. Terwyl die name van die klippe ietwat verskil, kan dit deels te wyte wees aan 'n misverstand van die betekenisse van die antieke woorde deur hul tolke, want die Eksodus is ongeveer 1600 jaar voor die Openbaring van Johannes geskryf, en in 'n ander taal.

Uit Eksodus hoofstuk 28- hier is 'n gedeeltelike beskrywing van die konstruksie van die vierkantige borsplaat: “ 17 En voorsien dit van 'n steeninvulling van vier rye stene: 'n ry met 'n karneool, 'n topaas en 'n smarag moet die eerste ry wees. 18 En die tweede ry: 'n karbonkel, 'n saffier en 'n jaspis. 19 En die derde ry: 'n hiasint, 'n agaat en 'n ametis. 20 En die vierde ry: 'n chrisoliet en 'n oniks en 'n sardoniks. Hulle moet in goud vasgesit wees by hulle invulling. 21 En die stene moet volgens die name van die kinders van Israel twaalf wees, volgens hulle name. Soos op 'n seëlsteen uitgesny word, so moet hulle vir twaalf stamme wees, elkeen volgens sy naam.”

“22 En 'n tempel het ek nie daarin gesien nie, want die Here God, die Almagtige, is sy tempel, en die Lam.”

Die Lam is Yahweh self, en die Grieks dui nie noodsaak aan dat daar 'n onderskeid tussen die twee gemaak word nie. Waar hy van Christus gepraat het, het Paulus in Kolossense 2:9 gesê: 9Want in Hom woon al die volheid van die Godheid liggaamlik” Mens kan nie verwag dat die hele wese wat Yahweh God is, die liggaam van 'n blote mens sal bewoon nie, tog is die liggaam van Yahshua Christus inderdaad Sy tempel.

“ 23 En die stad het die son of die maan nie nodig om in hom te skyn nie, want die heerlikheid van God het hom verlig, en die Lam is sy lamp. 24 En die nasies van die wat gered word, sal in die lig daarvan wandel, en die konings van die aarde bring hulle heerlikheid en eer daarin. 25 En bedags — want nag sal daar nie meer wees nie — sal sy poorte nooit gesluit word nie; 26 en hulle sal die heerlikheid en die eer van die nasies daarin bring. 27 En daarin sal nie inkom iets wat verontreinig en gruwelikheid en leuens doen nie; maar net die wat geskrywe is in die boek van die lewe van die Lam.”

Die nasies kan geïnterpreteer word as daardie Adamiese Genesis 10 nasies, wat ook daardie nasies was wat in Abraham se saad geseën moes word (Genesis 22:18). Die eerste belofte van die herstel van die Adamiese ras word gevind in Genesis 3:22: “ 22 Toe sê die Here God: Nou het die mens geword soos een van Ons deur goed en kwaad te ken. As hy nou maar nie sy hand uitsteek en ook van die boom van die lewe neem en eet en lewe in ewigheid nie!” Dit gaan vooraf, en is afgesien van, die spesiale verbonde wat Yahweh later met Abraham en Jakob gesluit het, wat hulle nie vernietig nie. Want Christus getuig dat die ander Adamiese families ook in die opstanding sal wees, in Matteus 12:41-42, Lukas 11:31-32, waarvan daar ook aanduidings in die profete is, soos die nog onvervulde Jesaja 19:23-25 waar dit sê “ 23 In dié dag sal daar 'n grootpad wees van Egipte na Assirië, en Assiriërs sal in Egipte kom en Egiptenaars in Assirië; en Egipte sal saam met Assirië die Here dien. 24 In dié dag sal Israel die derde wees naas Egipte en Assirië, 'n seën in die midde van die aarde, 25 omdat die Here van die leërskare hom geseën het, met die woorde: Geseënd is my volk Egipte en my maaksel Assirië en my erfdeel Israel!” Tog kan geen baster of nie-Adamiese wese ooit 'n deel in enige van hierdie verbonde aanspraak maak nie.

Die frase "die konings van die aarde" moet nou na die kinders van Israel verwys. Want of Openbaring 1:6 en 5:10 "konings" moet lees, soos hulle in die King James Version doen, of "'n koninkryk", soos hulle in die oudste bestaande manuskripte doen, is onbelangrik, want Openbaring 5:10 sê van die kinders van Israel dat “hulle oor die aarde sal heers”. Dit is die "koninklike priesterskap" en "heilige nasie" van Eksodus 19:6 en die "uitverkore ras, ... koninklike priesterskap, ... heilige nasie, ... eienaardige mense" van 1 Petrus 2:9, almal, natuurlik met verwysing na Israel. Openbaring 1:4-6: “ 4 JOHANNES aan die sewe gemeentes in Asië: Genade vir julle en vrede van Hom wat is en wat was en wat kom, en van die sewe Geeste wat voor sy troon is,

5 en van Jesus Christus, die getroue getuie, die eersgeborene uit die dode en die Owerste oor die konings van die aarde! Aan Hom wat ons liefgehad het en ons van ons sondes gewas het in sy bloed 6 en ons gemaak het konings en priesters vir sy God en Vader, aan Hom die heerlikheid en die krag tot in alle ewigheid! Amen.” Psalm 118:22 sê: “Die klip wat die bouers verwerp het, het die hoeksteen van die hoek geword.

Openbaaring 5 :8-10 : “8 en toe Hy die boek neem, val die vier lewende wesens en die vier-en-twintig ouderlinge voor die Lam neer, elkeen met siters en goue skale vol reukwerk, wat die gebede van die heiliges is. 9 Toe sing hulle 'n nuwe lied en sê: U is waardig om die boek te neem en sy seëls oop te maak, want U is geslag en het ons vir God met u bloed gekoop uit elke stam en taal en volk en nasie, 10 en het ons konings en priesters vir onse God gemaak, en ons sal as konings op die aarde heers.”